Over de club

Vlak bij het centrum van Purmerend ligt het tennispark van L.T.C. Anonymus. Met vier mooi gelegen smashcourtbanen zijn we geen grote club, maar met veel betrokken, enthousiaste leden wél een van de gezelligste in de regio.

Op de banen kan het gehele jaar door gespeeld worden (tenzij strenge vorst of sneeuw).

L.T.C. Anonymus is een bruisende vereniging, waarbij respect en gezelligheid hoog in het vaandel staan. Je kunt bij ons vrijspelen, trainen én deelnemen aan vele  sportieve events voor zowel jeugd als senioren: toernooien, verschillende competitievormen, clubkampioenschappen, wekelijkse rackettrekavonden en koffieochtenden.

In 2023 bestaat L.T.C. Anonymus 98 jaar!

Op naar de 100!

Onze tennisvereniging heeft ongeveer 380 leden. De meesten daarvan tennissen op recreatief niveau. Wij hebben  zo’n 20 teams senior- en jeugdteams, die in het voorjaar en najaar competitie spelen. Door de week, maar ook in het weekend, en op diverse niveaus.

Onze adresgegevens:

Stationsweg 1a

1441 EJ  Purmerend

Google Maps

Parkeren kan op het parkeerterrein rechts van Station Purmerend. Je kunt hier gratis parkeren. Als je het parkeerterrein afloopt ga je linksaf het park in, de weg loopt naar beneden waar je het tennispark L.T.C. Anonymus vindt.

Wij staan bekend als een van de gezelligste
tennisverenigingen in de regio!

Anonymus kent dan ook veel evenementen:

• Goudenregentoernooi aan het begin van het zomerseizoen (eind maart).
  • Wekelijks 'Rackettrekken' op maandagavond.
  • Wekelijkse Koffie-ochtenden op donderdagochtend.
  • Het zeer succesvolle 65+ toernooi in augustus.
  • 'Smash&Hap' in de wintermaanden op zondagen.
  • Een 'Ladies Event' voor de dames van L.T.C. Anonymus.
  • De Meer-voor-Mannen-dag
  • Tenniscompetitie in het voorjaar en najaar.
  • Clubkampioenschappen
  • Tennis Summer Party, Halloweentoernooi en andere evenementen voor de jeugd.
  • Tennislessen voor jong en oud.